torsdag 24. juli 2008

Sengeteppe og heklet duk

Man vet ikke hva man har. Under opprydning på loftet, kom denne nydelige duken til heder og verdighet igjen. Det er min mor som i sin tid heklet den.
Jeg har lenge ønsket meg et sengeteppe, og har tenkt på å lage et. Enten hekling eller lappeteknikk. Men så er jeg jo ikke så veldig tålmodig av meg, så jeg måtte ha et nå.!
Har kikket rundt i butikket og på nettet, og på Bohus fant jeg dette nydelige på halv pris. Må ha det, bare må ha det, og plutselig var det kjøpt og betalt:)
Men jeg skal lage meg et en gang.

4 kommentarer:

Unknown sa...

Det var godt du fant frem duken etter din mor, den var bare helt rålekker...
Morsomt med slike ting man finner på loft og i kjeller...
ha en fin helg :-)

Anonym sa...

Hei. Her kommer ei lita helgahelsing. Sola skinner på sunnmøre, og vi skal på badestranda i dag. Var der i går også, og eg bada 3!ganger :) Håper det er like fint der du er som det er her :)

Memories sa...

Kjempefin duk og sengeteppe! Tru om dem har fleire igjen på Bohus... ;)

Så kjempefint ut på camping! Savne det litt ja!

BeBe`s blogg sa...

Fin duk og sengeteppe. Men du lager vel et lappeteppe i tillegg, det kan du jo ha på hytta. Såg koselig ut på campingtur, jeg får litt dragning, har det i blodet... Må vel ha oss en tur på IKEA i ferien.:o)