mandag 21. juli 2008

Silje har tagget meg. De som blir tagget skal svare på spørsmål om seg selv. I slutten av innlegget kan man sende utfordringen videre til 6 andre personer. Deretter legger man igjen beskjed om at de er tagget og ber dem lese din blogg. La personen som tagget deg få vite det når du har lagt inn svar.

1. Hva gjorde du for 10år siden?
Da skulle min datter konfirmeres :), og jeg jobba i min forhenværende jobb.(næringsmiddelindustri)

2. Nevn 5 ting du har/hadde på “ gjøre listen” din idag.
Kom hjem fra ferie i dag, og får feriegjester i morgen. Da blir det:kose med ungan, lage pizza,re senger, vaske litt, og sitte her og kose meg med datan.

3. Snacks jeg liker.-Sjokolade! Jeg elsker sjokolade.

4.Ting jeg vil gjøre som miliardær.
Jeg blir aldri milliardær! Hadde jeg enda blitt millionær.

5.Steder jeg har bodd.-Kjøtta, Torsken, Solli, Finnsnes.

Ingen kommentarer: