onsdag 11. november 2009

en liten titt...

Fikk lyst å vise dere hva jeg driver med. På øverste bildet ser dere mine første lapper til et samarbeidsprosjekt mellom damene på jobb. Vi skal nemlig strikke et lappeteppe, og alle strikker noen ruter hver. Her er mine første lapper. Teppet blir varmt og godt. Tror det skal loddes ut når det blir ferdig. Til disse fire rutene gikk det tre nøster garn:) mønsteret fant vi hos garnstudio, og det er egentlig et sjal.

Så en liten titt i strikkekurven min. Der ligger det ei ullbukse som er nesten ferdig.

1 kommentar:

Stubbetufsa sa...

Det der blir et praktfullt teppe, tror jeg! Så lurt å dele ut faste lapper til hver! Da går det fort å få det ferdig!
Kjøkkenet under her ble flott! Og så er det så herlig å fylle skapene fra start, bestemme på nytt hvor tingene skal være! Da vi flytta til Brødskiftet, fikk vi nytt kjøkken, det første i mitt liv!